Hevaa Sezaryen gechirmish anneler-amelyatdan sonra karin kaliyor onu nasil tedavi ediyorsunuz?Yani hangi tedaviden sora karin eskisi gibi shekil aliyor?
Miray_ylmz54 Benim sezeryan ve göbeğim kaldı aslında doğumdan snra ya korse yada birşy yardımıyla sarsam bu kadar kalmazdı bez tülbent veya korse ile cok sıkı olmuyck şklde sarmanızı öneririm