B_123er 37 haftadayim hicbi şekil yürüyemiyorum aşağı tarafı cok ağrıyor hicbisekil sağa sola donemiyirum
Yigitinannesiyim B_123er Bebeğinizin kilosu kaç acaba bende 35+2deyim aynı durumdayız 2800gr bir de suyu baya öndeymis aşırı çatladım doktorum 4kg bebek taşıyorla aynısın dedi çok zorlanıyorum
Gul33 B_123er ben de aynıyım. Ayaktyken ve yürürken çok ağrı oluyor alt kısımda. Yatakta sağ sola dönmem de zor
Julide_01 Yigitinannesiyim henüz kilosu 1.800 doktor iyi dedi kilosuna bende de suyum çok az fazlaymış sınırmış yani siz şeker yüklemesi yaptınız mı suyunuz fazlaysa