Damladoran Mom545441 canım benimde ilk zamanlarımda daha fazlaydı idrar yolu enfeksiyonu dendi 18+0 olduk ama hala devam ediyo yeşil yada koyu kahve olursa doktoruna başvurmalısın 😊
tazebiranne_hg04 Mom545441 18 haftalığız geçmiyor hala aynı dünyanın fitilini ilacını kullandım hamilelikte geçmiyor pek
Lavanta27 Mom545441 bendede var şu an 10 haftayız kötü koku yoksa korkma ama yinede doktorunuza danışın
Mom545441 Damladoran kokulu değil🙏🏻 Ama sarı geldi pazartesi randevu aldım ozaman söylerim doktora teşekkür ederim 🙏🏻 🥰
Mom545441 Lavanta27 teşekkür ederim tamam pazartesi randevu aldım koku yoktu sarımtrak geldi kaygandı idrarla söküldü
tazebiranne_hg04 Mom545441 Çok ilerlemediği sürece sorun olmuyor ilerlemesi de baya kanama gibi gelmesiyle falan oluyor hamilelik boyunca bırakmaz peşimizi maalesef 😂
Mom545441 tazebiranne_hg04 ay ben ilkinde kimyasal geçirdim tedirginlik oldu hep sevinemiyorum doktora yazdım değerler iyi dedi tekrar kan ver yeterli dedi pazartesi de yanına çağırdı 🙏🏻 İnşallah her şey yolunda gider sağlıcakla kucağıma alırım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
tazebiranne_hg04 Mom545441 bebek sağlıklıysa sana her şekilde tutunur annesi eğer sağlıksız bir gebelikse vücut onu atmak için uğraşıyor kimyasal gebelikte daha bebek bile oluşmuş olmuyor o yüzden için rahat olsun şuan ❤️