Ozy Merhaba arkadaslar ben suan 11+1 hamileyim biran önce bebegimin cinsiyetini ögrenip alisveris yapmak istiyorum 😁😁😁 Cinsiyeti kacinci Haftada belli oluyor
tbeyvz 14+2 oldum hala net belli olmadi ama biz kız diye tahmin ediyoruz doktorumuz da kız gibi ama kesin cevap için beklememiz gerektiğini söyledi erkek bebekte daha erken belli oluyo kiza nazaran insan çok büyük heyecan duyuyo ya sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız ❤
BurcuDiner 11+4 öğrendim erkek olacağını doktorum pipisini gösterdi miniğimin Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻😍
tugceee10 erkekler genelde kendini daha iyi belli ediyorlar erkenden ama net ögrenebilmek icin 16.hafta diyor doktorlar, 12.haftada bir tahmin yapabilirler tabi ki ama hicbiri kesin demez, 16.haftada gel net ogren der, o yuzden alisveris icin az biraz daha sabret bence canim ya da unisex seyler al :)
Selim_Alparslan Canım bende 11+2 yim doktorum tahmin yapmadı zaten ultrasonda hala tomurcuktu belli değildi cinsiyeti , sorduğumda 14. Hafta dedi en erken . Ayrıca çok erken alışveriş için ben 25-30 Hafta arası düşünüyorum bir şeyler almaya inşallah sağlıklı şekilde doğarlar 👼🏼
momtobe8 Cinsiyet organı gelişimi 13. Haftada tamamlanıyor. Bana 11 de erkeğe benziyor dedi. 13 de kız olduğunu söyledi ama yinede alışveriş için 16. Haftayı bekle dedi. 16 da kuz olduğundan emin olduk:) ama 30. Haftada cinsiyeti yanlış öğrenmiş olan kişilerin de olabiliyor😓 belki detaylı ultrasonu beklemek en iyisi.
Mrvik Acele etmemelisin, 11. Haftada kız dendi, 13 te erkeğe benziyor ama bekleyelim dediler. 16 da kesin kız olduğunu öğrendim en az 16 haftayı beklemelisin eşya almak için
Merveoz 12 haftalıkken gittim doktorum su anki tahminim yanıltıcı olur dedi. Bu ayın 27 sinde 16 haftalık oluyorum inşalllah öğrenirim. ama tahmini kağıda yazdrcam cinsiyet balonu yaptrmayı düşünüyoruz . Tabi eve gidene kadr o kağıda bakmazsam 😂