Kızlar merhabalar 16+6′dayım iki gündür vajinama Bi ağrı giriyor ve kasıklarım da ağrı oluyor iki gün öncesinde balkonumu temizlemiştim koltuk ittim çektim aceba o yüzden olabilir mi?
İnternette araştırdığımda 16 haftalıkken böyle ağrıların normal olduğunu söylüyorlar devamlı olursa sıkıntı görüyorlarmış aranızda bu durumu yaşayan oldumu?