1fatime_2003 31+2 inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı 😍😍 tadını çıkarın bu güzel anların ben az kaldı diye bi taraftan üzülüyorum bi taraftan artık doğsun en ufak şeyde ay bir şey mi oldu diye düşünmekten kurtulacam diye seviniyorum 😂😂