Miracinannesi_52 Kızlar benim gibi olan var mı bugün kontrole gittim 29. haftadayım doktor bundan sonra 2 haftada bir gel doğuma az kaldı dedi benim gibi olan var mı bana erken gibi geldi de
Sinoooom Miracinannesi_52 doktoruma nerdeyse 4 yada 5 haftada gidiyordum şimdi 33 oldum 35 de gel dedi o zamdnan sonra da 1 Hafta arayla gideceğim 🤷🏻♀️
Funday35 Miracinannesi_52 Ben 30 haftalığım en son 27 de gittim 1 hafta sonra gidiceğim şuanlık doktorum ayda bir çağırıyor birde riskli gebeyim🙄 Sizin doktorunuz baya erken başlamış ne güzel ☺️
Miracinannesi_52 Funday35 evet devlete gidiyorum bir sıkıntı da yok şuan şükür erken başladı gibi geldi bana da
Sinemnur55 Bizim de devlet hastanesinde 23. Haftadan sonra 3 haftada bir çağırmaya başladı 29. Haftadayim yarın kontrole gidicem bakalım bu sefer ne kadar sonra çağıracak
Gozi Miracinannesi_52 Bende ptesi gittim 28 haftalığım bundan sonra 2 haftaya 1 gel dedi özel de benim doktorum bana da erken gibi geldi ama bilmiyorum