Esraazengin Merhaba kızlar bugun 40. Haftaya girdim ve tuvalete gitmiştim peceteye kahvrerengi birseyler geldi acaba nişan olabilir mi ?
eceturan Esraazengin pzt gunu dr.a gittim cati muaynesi yapip rahim agzini uyardi 2cm acikligim vardi. Nisan gelcek dedi aksamina nisan geldi ve dogum anina kadar surdu. Persembe dogum yaptim sabah. Ara ara az ara ara yogun geldi
Esraazengin Sinoooom valla doktorumla iletişime gecme sansım yok devlete gidiyorum ben ama hastane yakın sıklasırsa sancılarım gideceğim
Esraazengin tazebiranne_hg04 sancılarım suan rahatsız edecek sekilde değil ama bilemedim ki suni sancı versinler istemiyorum
Esraazengin tazebiranne_hg04 bugun doktora gittim sancım 100 cıktı ama düzensizdi alttan muayene etti rahim agzın yumusamış ama henüz açılman yok dedi yarın bıdaha cagırdı yumusama olduktan ne kadar süre sonra acılma olur acaba
tazebiranne_hg04 Esraazengin bilmiyorum canım benimde ilk gebeliğim inşallah sağlıklı sıhhatli evladını kucağına alırsın ama kısa zamanda kavuşacaksın gibi görünüyor Bayram şekeriniz hazır sizin darısı bize 🥰❤️❤️
Canicim61 @"Esraazengin"sürekli wc oturuşu yap canım .Yer wcsi var ya o şekilde otur kalk .Çomelerek iş yap yer sil .Meryem ana otu suya koyabilirsin o açıldıkça rahmin de açılır Allah’ın izniyle
tazebiranne_hg04 Esraazengin ayyyy çok sevindiiiim 🥺🥺❤️❤️❤️ Rabbim ağız tadıyla evladını büyütmeyi nasip etsin inşallah vakti zamanı gelince hayırlıca bize de nasip eder çok çok sevindim kuzum ❤️🥺
Mucizemyoldaa Esraazengin çok sevindim canım. Darısı benim başıma, 1.5 cm açıklığım vardı 2 hafta önce, nişanım pazartesi geldi iki gün art arda geceleri hafif sancım oluyor ama öyle çok değil. Ne zaman gelir benim oğluşumda bilmiyom. Babasıda gelsin artık diyo 🤲
tazebiranne_hg04 edis22 serviksde bulunan ve bebeği enfeksiyondan koruyan mukus sıvısı o geldiği zaman doğumun geldiğini ya da geleceğini işaret eder kahverengi kırmızımsı bir akıntıdır