Ben açlıktan ağladığımı biliyorum. 5. Hafta başladı bulantım şimdi 9+4 biraz hafifledi. Doktor prilam verdi gece iki tane onu atıyorum o olmasaydı bitmiştim resmen. Çok şiddetli bi bulantı ve tiksinme yaşadım geçen hafta bir gün aç kaldım resmen sonraki gün her şey düzeldi bir anda normal şekle döndüm 🤷🏼♀️