Bence beklemelisin. Kürtajda rahim duvarını kazıyorlar ve o duvar inceliyor. Her adet gördüğnde kalınlaşıyor. İnce rahim duvarına bebek tutunamaz ve düşük tekrarlıya bilir.
O yüzden 3 adet görmen daha iyi olur riske atmamak adına :) yoksa tutunmıcak olan bebek 5 ay sonrada düşer .