Yeniesyenianne Herkese merhaba. Henüz 20 haftalığız. Doğuma kadar değişebilir ama 3 isim arasında kaldım. Yeni tarz değişik isimleri sevmiyorum. Seçmemde yardımcı olur musunuz? 💖💖
starmom Yeniesyenianne oyum sedeften yana 😊 bizde 20 haftalığız bizimkinin de ismi 4 yıl önce konuldu 😁eşimle sevgililik döneminde kızımız olursa Asel olsun demiştik
Yeniesyenianne starmom yaa sağlıkla gelsin Aysel 😍❤️ Bizde sevgililik dönemimizde oğlumuz olursa Efe demiştik ama kızı kararlaştırmamıştık şimdi kız olunca kararsız kaldık 😅
starmom Yeniesyenianne sağol canım rabbim hepimizin bebişlerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊