Meraba 12. Haftaya giricem ve cumartesi günü 2 li tarama testi olucam aç mı gidiliyor tok mu farkedıyormu sizce nasıl gıtmeyelım siz nasıl gittiniz ? kaç tüp kan alınıyor acaba ? 2 li tarama testine giren arkadaşlar cevaplarsanız bana yardımcı olursunuz sagolun şimdiden .