ed1112 Hamilelikte diş eti sorunları yaşayıp da bi çözüm bulan var mı aranızda? Ya kanıyor ya şişiyor :(
Zero0 ed1112 ne yazık ki benimde sabahları ağzımın içi kan dolu uyanıyorum.gün içinde de kanıyo hep.dişçiye gittim bi sorun yok hamileliktendir dedi🤷🏻♀️
Hatice_gzr2505 ed1112 tuzlu su ile gargara yapıyorum ben yine de çektiriyor insana 🤦♀️ En geç 5 günde bitiyor bende
NurNaz ed1112 benimde şişmişti dış etim instgramda gördüm 3 dış sarimsak ezip içine 1 tatlı kaşığı sirke 1 tatlı kaşığı tuz koydum iyice karıştırın o diş etinin üstüne koymuştum faydasını gördüm
ed1112 Zero0 Evet hamilelikten önce olmuyordu benim ama şu an çok fazla olmadı ben de bi giderim 🤦♀️
ed1112 Hatice_gzr2505 ben de yapıyorum bakalım umarım geçer çok hassaslar en ufak şeyde hemen böyle oluyor ya
NurNaz Karacaaa sadece bir defa yaptım cnm 5 dk bekledim sonra tükürüp calkaladim akşam uyumadan önce yapmıştım sabaha o kadar ağrı yoktu gün içinde ise tamamen geçti umarım sende de öyle olur faydasını gorursun