Elisediz Kızlar adetime 8 gün var erken gebelik testi yaptım sizce ? Belirgin yapmak için baya uğraştım https://resimyukle.io/r/THkb9D6Ujk
Melisakplnn Çok farklı r test yani pozitif çicgisi gibi görünüyor ama nasıl bişey bu analamdım bpzukmu acaba
Elisediz Melisakplnn hayır bozuk degil testten çıkardım belirgin gözüksün diye efect uyguladım ben görüyorum da normalde çekince çıkmıyor
Ecz1anne Bence var iki gün sonra tekrarla Ben de ilk çıkmayıp çöpe atmıştım testimi adetime 6 gün vardı sonra çöpten çıkardım böyle silik çizgi gördüm 2 gün sonra çok net çıkmıştı
Krdlnyldrm Merhaba ben 16 sında degl oldum 22 sinde bitti bu son 3 gündür de midem çok bulanıyor sizce gebelik var mıdır ?
Kbraberk Krdlnyldrm yumurtlama dan 12 14 gun sonra bellı oluyo canım duzenlı adet goruyorsan eger yumurtlama donrmınde 14 gunde baslıyodur kımısı adet bıttıkten sonra kımısı adetı yaklasınca olur