Melisakplnn Kızlar 3.5 ayı doldurduk . Gün içerisinde veya akşam yatarken genelde sırt üstü uzanıyorumbi problem olurmu. Dünde yüzüstü yattım rahatsız olmuyorum ama tedirginlik oluyor
nurcan_26g Melisakplnn bennde hep öyle yatiyodum ama doktorum bebeğe giden oksijen azalıyor yatma demisti
Sinoooom Melisakplnn bişey olmıyor korkma eğer karnın yoksa yüz üstü bile yatabilirsin 34 haftalığım hala sırt üstü uyuyorum doktorum bir sorun olmaz dedi
tugbakya Melisakplnn henüz bi sıkıntı olmaz 6. Aydan itibaren uzun süreli sırt üstü yatmak iyi değil. Ben de 29. Haftamdayim hep sirt üstü uyuyabilen biriydim. Dikkat etmeye çalışıyorum ama gece sırt üstü uyuyorken uyanıyorum çoğu zaman. Belini ağrıtıyor zaten ya uyanıyorsun ya da dönüyorsun uykuda. Tedirgin olmaya gerek yok bence uykuda zararlı bi pozisyondaysan beynimiz her şeyi hallediyor bizim için ☺️
gorky Sol tarafa doğru yatmamız gerek diye biliyorum yanlış hatırlıyor da olabilirim . Belli bir süreden sonra zaten sırt üstü yatılmıyor diyordu arkadaşlarım belli bi süreden sonra bebek rahatsızlık veriyor diye 😁