Dün gece yarısı aniden oluşan karın ağrısıyla hastaneye gittik fazla sıra bekleyemeylim diye kadın doğum hastenesine gittik . Sabahın 5inden 8ine kadar hiç bişey yapmadılar ağrıdan kıvrandım . Sabah 8 de kan idrar aldılar benim yalvarmamla karın ağrısı için anca serum verdiler . 2 saat sonra Sonuçlarım geldi idrarda protein kaçağı çok korktum çok ağladım bebeğime bişey olacak diye . Hiç ilaç vs vermeden günde 3 defa tansiyon ölç bir hafta sonra gel dediler . Eve dönerken eşim ağlamama dayanamayıp özel hastanedeki tatbikinde olduğum doktora gittik önce beni sakinleştirdi sonra oda tahlil aldı ve sonuç 10 dk da çıktı idrarda sıfır protein. İçim biraz rahatladı ama siz olsanız naparsınız devlete mi özele mi inanırsınız biri var diyo biri yok başına gelen var mı