Busramercanne Belki geçecek, belki hep kalacak. Annelik sonuçta, daha bugün oğlum olursa askere gidecek diye duygulandım bundan 20 sene sonrasına, kızım olursa evlenip başka şehire giderse diye…🥺 Bu düşünceler illa depresyona sebebiyet vermesede sanırım hep bizimle olacak… “Anne olmak, kalbinin bedeninin dışında atmasını kabul etmektir” bu söz her şeyi anlatıyor.🥰🙏🏻