Aycha Makeupanne Çok kolay, rahat bir doğum olur inşallah. Sağlıkla kucağınıza alın, güle güle büyütün.
Makeupanne SafiyeAktas çok teşekkür ederim 🙏 inşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız bebişlerimizi🤗
Esra16 Sezeryanmı normalmi canım benim çarşamba günü normal olucak ama suni sancı verilcek sancım olmadıgı için seninde normal sunili olucaksa ashabi keyfin isimlerini bi kagida yazıp doğumda avucunda tutarsan çok kolay oluyomuş söylemek istedim😊
Makeupanne Esra16 Ne yazık ki sezaryen olacak ama bol bol sure okuyup dua edeceğim bebiş bekleyen herkese 🙏
Damlabrk Makeupanne tek söyleyeceğim hiiç korkma ben çok korktum ameliyata girerken ama çok gereksz bir korkuymuş çünkü zerre kadar bişey hissetmiyosun zaten