Kızlar gebeliğim 10+2de. En son geçtiğimiz cuma gittim çok şükür herşey yolunda dedi doktor fakat gün içinde sık sık kasıklarım, üst karnım vs ağrıyor. 20 aylık bir kızım var ondan dolayı pek dinlenemiyorum, bağırsaklarım da problemli kabızlık yaşıyorum ama korkuttu bu ağrılar normal mi sizce? Bu cuma kontrole gitçem bu arada korkudan