Rum-1 Ya canım benim ilk defa duyuyorum böyle siz biraz araştırın ben hemşireyim 3 farklı özel hastanede çalıştım biri küçük diğer ikisi büyük hastaneler. Dış doktor olduğu zaman hastalar hastaneye ayrı ödeme doktora ayrı ödeme yapıyor yine kendim de aynı şekilde kliniğe gidiyorum doktora ayrı hastaneye ayrı ödeme yapacağım. Sigorta karşılayacak ama ikisinin ödemesi ayrı ayrı. Sonradan sıkıntı da yaşamayın hastane sizden ayrı ödeme talep etmesin bir de, sözleşmenin nüshasını verdiyse size bi avukata danışın bence tam doğum zamanı mağdur etmesinler sizi bir de