NesZey Merhaba ben 37+3 haftalık hamileyim pazartesi günü çatı muaynesi oldum 2 gündür karnım çok ağrıyor ve sürekli tuvalete gitme ihtiyacı hissediyorum neden oluyor böyle
2anneoluyorum Aynı haftadayiz bende gozuktum bugün herşey noraml dendi çatı muannesi bende oldum bugün akarnim sert ama baska bisiyim yok takip et hareketlerini azalma olursa gidersin bidaha
NesZey 2anneoluyorum evet benimde herşey normal dedi ama 2 gündür karın ağrım çok var bebeğin hateketleride normal azalma yok doğuruyormuyum acaba diyorum bazen 🥶