Mineoooo Arkadaşlar günlerdir çok fazla gazım var kabızlığım var 2 gündür kramplardan kıvranıyorum dün acile gittim lama verdiler çok etkisi olmadı doktorum kayısı kefir falan önerdi kullanıyorum ama hala acı çekiyorum Bir yol bulabilen var mı öneri
Esmaonur Mineoooo sabahları aç karnına bir kaşık zeytinyağı içerseniz bir bardak suyla rahatlatır baya bi
Pnaar34 Mineoooo yıllardır kabizlik problemi ile ugrasiyorum hamile kaldigimdan beri de tek sorunum kabizlik bir ara duzelir gibi oldu ama yine başa sardık 🤦ne yaptiysam ne yediysem care olmuyor. en son doktorum magnezyum olan magnesine calsine ilacini kullanmamı önerdi haftada iki kez kullaniyorum onun sayesinde tuvalete cikabiliyorum
Mineoooo Pnaar34 hadi ya bidaha li gidişim de bende ilaç isticem çok zorlanıyorum artık inşallah düzeliriz ya