Zeynepmuammer Merhaba kızlar zorlu bir 3 günün sonunda oğluşum ANIL KAANIMI kuçagımıza aldık cuma günü normal kontrol için geldik ve doktor koleztaz olduğumu hem suyumun azaldığını hem bebeğin zehirlenmesini göz önüne alaraktan cuma günü yatış yaptı ve açılmam olmasını beklediler üç gün boyunca suni sancı verildi ve zerre açılmam olmadı ve bu gün sezeryan oldum şimdi çok agrım var ama sonu çok güzel bitti insallah herkes sağlıkla alır yavrusunu kucağına 😘👼🏻😇😘
Melike01 Zeynepmuammer kolestazni anlatblr misnz ? Benimde bebegmn suyunda azalma var,el ve ayak parmaklrm cok kasnyr ve su toplar gbi pütür pütur oluyr
Zeynepmuammer Melike01 aynen öyle oluyor canım ben onu 34haftada başladım ve 39+5te haftalık takiple Doğum yaptım
Melike01 Zeynepmuammer ben bugun 37 haftalik oldum daha yeni yasamaya basladim yarin acile gdp yaptrcam tahlillerimi
Eymenimm Merhaba 33 haftalık hamileyim bende 4 gecedir vucüdüm komple kaşınıyor uyutmuyor hatta buda bir belirti midir yoksa sadece ayaklarda mı oluyor henüz kontrole gitmedim sıcaklardan olabilir diye