Annelikooneko Kizlar 35 haftalık hamileyim . Saglik ocağından çağırdılar gebelik izlenimi için . Kimliğim kayıp . Alırlar mı acaba ? Bi de çağırıp napiyolardi . İkinci gebeliğim ama unuttum
teletabi Annelikooneko tansiyonunuza bakıyolar kilonuza bakıyolar birde kalp atışı dinliyolar. Tc nizi biliyorsanız sorun etmezler diye düşünüyorum bana hiç kimlik sormadılar çünkü
Dilayyyyy Annelikooneko evet alirlar tc ile islem yapiyolar, aslnda 35 hftanda cagirmalari tuhaf en başından takipli olmasi gerekli dogumla alakali bilgi vericektir
Melis2015 Annelikooneko bende bugun gittim TC ile işlem yaptılar kimlik sormadılar bile nst ye bağladı kan ve idrar tahlili aldı kilo ve tansiyonunu baktı bu kadar