cansbade Merhabalar Son adetim 6 mart 4-5 gündür yoğun şeffaf sıvı akıntım var kaşıntı hiç yok. hamilelik başlangıcında çoğu kişide böyle olmus blog’da aksam test yapıcam erken gebelik testimi almalıyım normal testtede çıkar mı varsa
Jan91 cansbade normal testte cikmaz, erken gebelik testinde de cikmaya bilir bende yanlis sonuc vermisti mesela, adetin uzerinden bir iki gun gecmesi lazim bosuna stress yasamayi onermem
Gulcingezer cansbade kasette ckmaz canim Erken hassas testten al bazen onlarda bile zor cikiyor. Bende de 1 haftadir yogun akinti vardi azaldi dunden beri gogus uclarim cok aciyo ama test yaptm ben negatif :(
yanlisanlamaama cansbade ben erken gebelik testlerine güvenmiyorum beta 62 iken erken gebelik hayalet çizgi çıktı normal testten yaptım baya belirgin çıkmıştı 😀
Mrvtdmr Ben hamile olduğumu anlamıştım adetime 2 gün kala normal test yaptım ve çizgi baya belirgindi. Sende erken test yapıp deneyebilirsin. Denemekten zarar gelmez 😀
cansbade Gulcingezer hamileliğin yeni olabilir bir kaç gün sonra bi daha yap bence insallah tutmustur 🙏
Gulcingezer cansbade canim karnim agriyo olucm sanirim bgun ama daha olmadim test de yaptim negatif hamilelik yok maalesef
cansbade Gulcingezer bende az önce oldum gecen ay 6 martta olmustum erken oldu sanırım bu sefer. Neyse bu ayda tutmadı yaa 😔
Gulcingezer cansbade bn hala olmadim karnimda dunden beri agri var hadi oldum diye lavaboya gidiyorm yok 2 gun oldu