umayamu Merhaba anneler. 5+4 ama belirtiler hiç yok gibi. Kokulardan tiksinme var sadece. Benzer durumu yaşayan veya yaşamış olan var mı?
tazebiranne_hg04 umayamu hiçbir belirti yoktu bende canım başlarda çok duygusaldım hala öyleyim 18 haftalığız şuan
Arzu24 umayamu benim tam 6 ay dewam etti koku hassasiyeti o bitti 1 aydirda burun tıkanıklığı başladı ve çok zor bı durum bu zamanına sukredeceksin son aylar acayip zormuş bende 38 haftaligim 0 uyku
_bebegimibekliyorum_ canım bende 6 haftalığım hiç mi hiç yok bazen hamile olduğumu unutuyorum resmen 😅 anlamadım neden böyle oluyor