Deletedmom4565 bende farklı bir sayfada yaptım hiç ama hiç güzel gelmedi lacivert yaptırdım hatta foto attılar çok güzel görünüyordu ama gelince tam bir hayal kırıklıpıydı, asla giydirmem hani hastanede o derece yani , o kadar soluk ve eski bir görüntüsü var ki , çok çok kötü