Sonunda eşimin de benim de heh bu olur dediği bir isimde anlaştık, Eslem’i eşim istedi ben de tek başına pek beğenmedim Nare ismini beğeniyordum eşim de olabilir deyince anlaşır gibi olduk sonunda. Sizce nasıl? Aslında ilk istediğim isim Elaydı ama eşim istemiyoooo 🥺