Naciyeylmz https://imgyukle.com/i/E4TWd8 1 19.80 tl https://imgyukle.com/i/E4T8zo 2 9.70 tl https://imgyukle.com/i/E4T3Yj 3 14 tl bunlardan hangileri güzel olur yada önerisi olan fiyat olarak yanlarına yazıyorum uygun mu sizce yoksa ne gerek mi var suse
Azizinannesi2 Naciyeylmz ben olsam 3.yu alır yatak başını gelen yada yan duvarına yapıştırirdim çok hoş durur diye düşünüyorum
Minigin_annesi0 Çok tatlı duruyor. Duvara daha farklı stikerler alabilirsiniz cinsiyeti neyse bebeğinizin çok güzel etiketler var duvar için
Deletedmom727271 ilk ikisinde kırılma durumları olabiliyor sticker değilse tabi ama 3.gibi alırsanız daha iyi olur yapıştırması kolay hem