ecem11 hanımlar demirim 6.6 çokmış sınır 10 olmalıymış kan verdim bugün yarın doktora görüneceğim ama hamileliğin başındayım bu bir sorun yaratır mı yarın doktor demir hapı verir ama bilmiyorum üzüldüm
Asdas123 ecem11 aynı sorunu bende yaşadım ama benimki 8.4 dü size kan takviyesi yapabilirler doğumda 2 ünite kan bekletmişlerdi hazırda pekmez yiyin bol bol birde çekirdekli üzüm bebek kanı sizden alıyo sizin sağılınız açısından problem olabilir sakın ihmal etmeyin