Elisediz Gulcingezer aynen öyle o çizgiyi gördüm yani görüyorum daa olmazsa zaten çıkmaz okadar test yaptım bundan önce ama yinede umutlanmak istemiyorum 😢
Gulcingezer Elisediz evet varmis daha genelde bir iki gun kala gorunuyor silik ins vardir canim vLa guzel haberler alirsn 🙏🏻
Deletedmom_7 Elisediz Bence acele etmeyin gecikmeyi bekleyin Hiçbir test adet gecikmesi olmadan doğru sonuç vermiyor adetimden 2 gün önce yaptırdığım kan testim negatif çıkmıştı şu an 15 haftalık hamileyim
Gulcingezer Elisediz cok sevindm vala kan ver de net ogrenelim Ne guzel bu ay pozitif sonuc alan cok gebelik ayı demekki bu ay :) bahar sans getirdi darisi bana
Elisediz Gulcingezer kan için bekliyim ya üzülmek istemiyorum rabbim isteyen herkese nasip etsinnnn 🤲🏻 Sanada canım benimmm
Krdlnyldrm Merhabalar ben 16 sında regl oldum 22 ikisinde bitti şuan 3 gündür midem bulanıyor bu süre zarfında gebelik olabilir mi ?
Elisediz Gulcingezer folik asit kullanıyomusun canım ? Yok vallah takınca bekleyince gerçekten olmuyor