kahvesever__ Arkadaşlar bebeğimin hareketlerini 3 gündür çok hissetmiyorum doktoruma sordumda bana dedi şey yeri daraldı için hareketleri de azalıyor bu aylarda olupta bu durumu yaşayan varmı çok tedirginim korkuyorum birşey olucak diye
kahvesever__ Deletedmom727271 günde sadece 2 kez fallan önceden gümbür gümbür vuruyordu biraz tedirginim açıkçası dışardan fallan gözüküyordu şimdi gözükmüyor 😞
Deletedmom727271 kahvesever__ kontrolleriniz sıklaşmıştır zaten ultrason da bir sorun gözükmüyorsa bişi yoktur canım için rahat olsun. uyuyordur minik. ertesi gün daha farklı da olabilir hareketleri
kahvesever__ Deletedmom727271 inşallah 🙏 öyledir evet kontrollerim sıklaştı 7 Nisan’da gidecem daha gitmiycem doğuma kadar son kontrolüm olucak
kahvesever__ Deletedmom727271 yurt dışında öyle değil maalesef canım o yüzden doğum yakın diye böyle yoksa 2 ayda bir çagrıyolar bakıyorlar