merhaba ilk gebeliğimde 5. Haftada lekelenmeler başlayınca kan uyuşmaxlığı iğnesini 6. Haftafa vuruldum ancak 8+6 da bebeğin gelişimi ve kalbi durduğu için küretaj yapıldı hemen 2. Kez kan ıyuşmazlığı iğnesi yapıldı , şuanda 8+6 günlük ikinci gebeliğimdeyim şuana kadar kanamam vs olmadı ama tesadüfen devlette yaptırdığım testlerde dr uyuşmazlık testide istemiş işk test pozitif çıktı dr iğnen yapılmış olmaması gerekiyordu diye testi yeniledi negatif çıktı tutarsızlık olunca 3. Kez test yenilendi test sonucun çıkınca perinatolojiye gidiceksin dedi şimdi baktım yine pozitif çıktı perinatolojide gönderdi 19 nisana gün verdi 12. Haftanda bakılacak dedi sonucınla birlikte gelirsin dedi şimdi endişeliyim iğne vurulmam gerekmezmi diye sordum kanaman yok o yüzden iğne vurmazlar şimdi perinatolojı baksın o ne olucağını söyler dedi gönderdi çok endişeliyim özele gidicem cmtesi günü rahat değilim 19 nisana çok var süreç olarak ne yaptınız neler yapıldı bir sıkıntı yaşadınızmı bu süreçleri geçirmiş biri var ise ben ne yapabilir yada yapılabilir bunları öğrenmek istiyorum affınıza sığınarak bilgilendirebilirmisiniz acaba 🙏🏼🙏🏼🙏🏼