muhteriz valla bence onlari icince bebek degilde anne kilo aliyo. Benim ablalarim icti butun vitaminleri ama en fazla 3 kilo oldu bebeisleri. Bebegin kilosu bunyeden bunyeye degisiyo bence. Benim annemde bizleri 3 kilodan fazla dogurmamis.
Kekmez bunu okuyunca icim rahatladi 😆 8 haftalikken hamile oldgmu ogrendim. Folik asit ictim. Sonra bi vitamin verdi doktor hic almadim bile eczaneden. Anne saglikliysa icmenin ne anlami var diye dusunuyorum. Seker cikolata abur cubur hazir paket yemeyin sakin diolar ama o ilaclari iciolar. Sanki onlar cok saglikli 😆