Edadrmz Zeyno36 32+4 haftalık hamileyim ojesiz gezdiğim gün yoktur 😂 makyajımıda ojemide yapıyorum canım herhangi bişeyde olmadı
gulsuayan Zeyno36 ay vallahi sürekli sürüyorum 29+2 olduk hep sürdüm doktorum da hiç bu konuda yasak filan demedi
Zeyno36 Kumpr ya zaten ben de öyle düşünüyorum da bugün biri bana oje sürerken ay kokusu bebeğe çok zarar şöyle böyle dedi .. 🤭 insan inanmasa da istemesiz bi canı sıkılıyor
Zeyno36 Kumpr oje sürünce parmaktaki ojeden bebeğe zarar gelecek düşüncesinden değil zaten. Nasıl ki saç boyasını da önermiyor doktorlar sanki saç derisinden kimyasal mı geçiyor bebeğe.. benim çekincem kimyasal koklayıp solumamın zararı olur muydu
Zeyno36 gamze443 ben de sürülmeyeceğini düşünenlerden değilim ben de sürekli sürüyorum zaten de bugün oje sürerken bir ojenin kokusunu çekiyorsun çok zararlı felan yapınca bi
Bayancorek Zeyno36 şu 4 ayda 1 kere sürdüm çünkü abdest alırken çok zorluyor. 😂😂 zararı yok diye biliyorum ojenin. 🌸 Makyaj zaten normalde de yapmazdım hiç. 🐙
Zeyno36 Gulguzelim parmağa sürünce bebeğe zatar veriyor diye düşünmüyorum zaten. Ama kimyasal olduğu için ister istemez de sürerken kimyasal koku aldığımız için. Saç boyatmak nasıl ki yasak saç dersiden bebeğe kimyasal geçeceğinden değil o kimyasalı koklayıp soluduğumuz için yasak
Oguzmine Bnm doktorum kesinlkle yasakladı özellkle ojeyi makyajıda hafif göz makyajı dedi..oje karaciğerde birikiyormuş
Deletedmom_6 Zeyno36 valla sürüyordum en son sürdüğümde kokusundan boğulur gibi oldum sürmeyi bıraktım ama zararı yok nolcak sanki yav 🤷🏼♀️
Gulguzelim Zeyno36 ona bakarsan banyoyu yikcaksiniz tuvaleti bulaşıkları durlucaksiniz hepsi kimyasal çok incelemeyin bence sakınan göze çöp batıyor sonra