Withminou eğer herhangi bir sıkıntı yoksa normal için bekliyorlar bebek belirler ne zaman gelir ne zaman doğum başlar ama eğer bebek ters geliyorsa dönmemişse veya herhangi bir sıkıntınız varsa Sezaryen e alıyorlar oda ortalama 38+0 39+0 arasında alıyor diyorlar bende öğrenicem inşallah 😂 bizimde kontrol var bakalım verir mi bilmiyorum