Kosmosss Kızlar Gölcük devlete giden var mı ?? Ben Selçuk beye gidiyorum ilgili doktor sağolsun ama çok kalabalık 3-5- kişi odada oluyoruz acaba Doğum zamanı nasıl olacak son haftalarda sık sık gitmek gerekecek filan Doğum yapan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi ya da İzmit’te devlet olarak önerileriniz var mıı??
Burcu4132 Kosmosss ben de devlete gidiyordum sırf bu sebep ve temizlik sıkıntısından dolayı özele geçtim