Merhabalar:) bu ikinci gebeliğim 36+6 haftalık gebelik şekerim çıktıgı için bebişko kilolu 3.400 çıktı..Ağrım kasılmam var açılmam parmak ucu kadarmış dr bebek 38+4 ile uyumlu diyo ama erken riske giremem açılman olsa suniyle doğurursun dedi yüksek bi ihtimal sezeryan dedi ama ben sezeryan olsam 2 yaşında kızım var ve bize yardımcı olacak kimse yok hamişlerin duası kabul olur bana ne olur dua edin de normal doğurayım😔🥺