symaaaaaaa haftadayız ve bebeğimiz hareketlerini az hissediyorum siz bebeğinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz ve nasıl hissettiniz ?
Ludmila symaaaaaaa ay bende 21+3 çok as hisediyorum daha kuçuklar galiba cümartesı randivom var soricam doktorum
Sinem0303 symaaaaaaa bende az hissetim sonraki haftalarda artıyor 30 ve arası biraz azalıyor ama sonra yeniden artıyor
Nesliihang Ben 22 haftayım çok net hissediyorum ama çok zayıfım hiç kilo almadım zayıf oldugun için daha erken haftalarda net hissedersin demişti doktorum öylede oldu
symaaaaaaa Birgün çok güzel hissediyorum bir gün hiç hissetmiyorum hissetmeyince korkuyorum acaba bişey mi oldu diye daha net bir şekilde hissetmek için küçükler heralde