Kızlar bebek baskısına bağlı böbreğime stent takıldı. Hayatımda bu kadar ağrı çekmemiştim. Biraz rahatladım 10 günü de geçti ama hala baskı ile ağrıyı hissediyorum. Deneyimi olan var mı? 36+6 olduk. Cuma günü kontrolüm var dayanamazsam alın diyebilirim zaten bebiş maşallah 2 hafta önden gidiyor..