Ludmila bi doktordan dinlemiştim açık alanda olursa boyama işi yaptırabilirsiniz diyordu ama kimyasal solucaksın ya onu doğumdan sonraya sakla yada organik boya ile boyayabilirsin yani kısacası kapalı alanda boyatmayacaksan sana kalmış bişey doktorunada danış tabi😘