Zynpasr65 İlk denemede olmadı malesef bugün tekrardan femara kullanmaya başladım sizde durumlar nasıl kızlar
Gamzecem Zynpasr65 ben Aralık’ta başlamıştım ilk ayım tutmuştu malesef kimyasal gebelik ile sonuçlandı 2. Denemem Şubat’ta olmuştu o malesef tutmadı bu ay tekrar başladık cuma günü yumurta takine gidicem bakalım sonuç ne olucak