Kızlar 6 gün önce hastaneye gittiğimde keseyi görememiştik. Kan verdiğim zaman betam 211 çıkmıştı. Doktor 28 de tekrar kan ver cuma gel demişti. 28 de gidemedim bazı sebeplerden dolayı. Zaten açıkçası hiçte gitmek istemedim. Yükseldi mi ne oldu diye inanılmaz stres yaşıyorum. İlk kan verdiğim gün berbattım sonuç gelene kadar. Her neyse doktora cumartesiye randevu alabildim. Yarın kan vermeye gidicem sağlık ocağına. Bir günde çıkar dediler ama kaç günde aldınız sonuçları ? Bide tok aç fark etmiyor diye biliyorum ben. Bir önemi olmaz sanırım aç gitmenin. İnşallah yükselmiştir dua edin bana 🙏🏻