Merhaba kızlar. Çok sağlıklı ve mükemmel giden bir gebeliğim vardı ilk denemem ve ilk bebeğim olacaktı. 11+3 de hafif bir karın ağırısı ile gittiğim doktor da bebeğimin kalp atışlarının olmadığını öğrendim kanamam başladı. Yarısı gitti… sonra kürtaja aldılar patoloji sonucum cıktı hic bir sorun yok dedi doktorum bir adet sonra gebe kalabilirsinnn dedi. Ama çok korkuyorum. Yine aynı olur mu diye, eşim de bende çok istiyoruz. O durumu atlatmak çok zormuş. 9. Hafta da durmuş daha kalbi. Neden durdu:: niye böyle oldu bir şey yok sebepte yok. Hayırlısı diyeceğiz. Bu şekilde kürtaj olup sonra gebe kalan var mı? Tekrar ne zaman kaldınız? Nasıl bir süreçti. Doktorum bir adet beklemek yeter dedi..