Busraa14 Geçmiş olsun🌹Canım bende kimyasal gebelik yaşadım geçtiğimiz ay, adetim bir hafta gecdi test yaptım 4,5 adet fatkli marka testler hepsi pozitif tabi bir mutluluk falan derken, kahve rengi akıntı başladı bir iki gün sonrada adet kısmet değilmiş. bu ay tekrar denedim bakalım hayırlısı olsun ❤️