Ozlem5211 ben ilk gebeligimde 2li ve detayligi yaptirmistim.
2li nin ne oldugunu bilmiyordum bile ozele gidiyordum o zaman aa haftanda gelmis yapalim istersen dedi iyi yapalim demistim sukur temiz cikmisti. Detayli ultrasonu ise riskim olusmustu o zamana kadar erken dogum vs üniversite hastsnesine yaptirmistim baskada bisey yaptirmadim.
Suan yine hamileyim haftaya 2li testim var bi onu yaptircam gene birde detayli o kadar.