Kızlar bugün kızım olduğunu öğrendimm tam 15 haftalığız 😍 öğrenmeden önce eşimle karar vermiştik kız olsa ne olsun erkek olursa ne olsun diye ama bu iki isim arasında kararsız kalıyorduk hep. Şimdi de cinsiyeti belli olunca size de sormak istedim sizce hangisi daha güzel 😊