Kızlar sabahtan beri 20-25 dk da bir düzenli gelen regl agrısı gibi sancılarım var ayakta duramıyorum sonda gecşyor tekrar başlıyor hafif kanlı su da geldi ama çok degil dün çatı muayenesi olmustum o mu tetikledi bilmiyorum bu arada 39+5im normal için bekledim dün hiç sancım çıkmadı acaba bugun başlamış olabilir mi sizlerde nasıl oldu