Ada9y Kızlar Merhaba, mikro çip aşılama yaptırdım malesef tutmadı. Oysaki tüm belirtilerimde vardı. Adetim 5 Nisan ama 1 hafta erken geldi adetim. Başına hiç böyle birşey gelen var mı ?
Aslaninannesi01 Ada9y benim gelmişti aşılamanın 9. Günü adet olmuştum yaklaşık 1 hafta vardı benimkind de
Ecceee Ada9y belki yerleşme kanamasıdırlar yoğun mu miktarı, yine de adet gününüzde bi test mi yapsanız acaba? Ben tüp bebekle hamileyim o da kolay değil, hepsinin ayrı zorluğu var inşallah kendiliğinden olur 🙏
Ada9y Gulguzelim keşke… eşimde öyle söyledi yaklaşık 10 bin tl harcadık. Uzak bi yerde tedavi oldum. Doktor daha çok gencim diye yapmadı
Ada9y Ecceee sanmıyorum adet sancım var dün de beta hcg testi yaptık 1.20 çıktı sanırım ara vericem, düzenli ilişkiye devam ederim. Sonra tüp bebek galiba 🥺