Harleyqueen mantar olmuş olabilir canım doktoruna gözük bendede gebeliğimi öğrenmeden önce olmuştu aşırı kaşınmıştı kaşınmanın ardına şişlik oldu sonrasında kendiliğinden geçti ama ben gebe olduğumu bilmediğim için çok takmamıştım doktora gidicem zamanda durumum düzelmişti gitmedim ama sen doktora git kesin bebişine zarar gelmesin😌